יום ראשון, 7 בדצמבר 2014

יש רוח

יום ראשון ה7 בדצמבר, הבוקר התעוררתי מוקדם, ישנתי מספיק, מאתמול בשעות הבוקר הרוח מנשבת בעוצמות של כ15 קשרים והספינה מגיבה בהתאם, אני זוכה לראות מהירויות של 8 קשרים, ממש כיף.
מעלים את מיכאל לתראש התורן לתקן התקלה

מיכאל במרכז התורן מטפל במפרש

מתי מקריא מקלסר השירה

שנת ישרים מה ישווה לה
יושב בקוקפיט ביחד עם צוק מדי פעם מחליפים כמה מילים, מחשבות או רעיונות שעוברים במוחנו רוב הזמן יושב בשקט כל אחד מרוכז בעצמו. אני מתרכז בתנועת הגלים, רובם מגיעים אלנו מאחור באלכסון, מרימים ומורידים את הספינה בתנועה ממושכת ועדינה ותוך כדי התנועה רעש חיתוך המים על ידי הספינה נעימה לאוזניים. יופיה של זריחת השמש מושך את תשומת ליבנו, משוחחים מעט על האופטימיות שב זריחת השמש והמסר של תחילתו של יום חדש ואם נוסיף לכך את הרוח הטובה המנשבת קיבלנו תחושת עילוי וריחוף של הנפש.
אתמול יום שבת טיפלנו בתקלה במנגנון העילוי של מוט המפרש, כמעט כל יום יש לנו תקלה מסוימת, בסוף אכתוב רשימת תקלות, רובן תקלות בספינה אבל יש גם תקלות אנוש. כל יום חבר אחר מכין לנו ארוחת ערב, שלשום היה תורי, הכנתי רצועות סטקים בפילם לים ובצל מוקפצים, תפוחי אדמה עם בצל מטוגן, כרוב מוקפץ ברוטב בלסמי מצומצם ורוטב סויה, ואפונה עם עשבי טיבול ארוחה על א כייפק. הבשר היה מעט שמן אז ניקיתי את גושי השומן הגדולים ויחד עם שאר האשפה האורגנית העברתי לקוקפיט שיזרקו לים( בהפלגות ארוכות זורקים את האשפה האורגנית לים ושאר האשפה אוספים בשקים חזקים עד אשר מגיעים לחוף), תוך כדי בישול כאשר הפילפלים והבצל המוקפצים היו מוכנים לקחתי את כלי הבשר כדי להוסיפו למחבט ו... שומו שמיים אני מחזיק בידי את הכלי עם השומנים זא שמסרי לזרוק לים את הכלי עם הבשר. בושה גדולה, כעס על עצמי ואי נעימות כלפי החברים.
הכל התקבל בצחוק ובהבנה, נהנינו מארוחה צמחונית טעימה והמקרה הפך לסימבול בהמשך הדרך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה