יום שני, 24 בנובמבר 2014

יום שני 24 בנובמבר, בעוד כמה שעות גולדינה תתנתק מהרציף ונצא לחציית האוקיאנוס, ההתרגשות גדולה, כל הצוות עסוק בהכנות האחרונות והספינה מוכנה למסע. כמו בכל עשיה בחיים לא הכל מושלם היו לא מאט תקלות, קטנות אבל לפעמים מעצבנות מאד, מצאנו מקום לכל המזון, היום נבצע בדיקות אחרונות( מיכאל יעלה לראש התורן לבדוק את כל החיבורים ולראות שהכל תקין, נבדוק חדר מנוע ומנועים, כל המכשור האלקטרוני וכו׳).
כדי להתגבר על ההתרגשות,ככל  שהחציה מתקרבת והופכת למוחשית יותר ויותר ההתרגשות תפוצת תאוצה ומתחזקת בתחושות הפנימיות שלי, אני מתרכז יותר ויותר בפעילויות הנדרשות להכנת המסע וצריך להזכיר לעצמי להסתכל כל הזמן על התוכנית הכללית ולראות את התמונה כולה.
אנחנו נמצאים כאן ביחד חמישה ימים בפרק זמן זה עקבתי וניסיתי ללמוד טוב יותר את אנשי הצוות, לנסות ולאתר את העוצמות והחולשות כך שבמהלך ההפלגה נצליח להוות צוות מגובש יעיל שנעים להיות במחיצתו. עד כה נראה לי שהציוות מצליח ויצליח במשימה.
מסוק מתרגל הצלה במרינה

תמונה אחרונה מצפון לנזרוטה

אוכל בכל מקום אפשרי
אני נפרד מכם עכשיו לא נשתמע במשך כ18 ימים, מקווה שתוך כדי הפלגה אצליח להשתפך קצת ונקרא התוצאות כאשר נעגון בחוף מבטחים באיים הקריביים. נשיקות לכולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה