יום רביעי, 3 בדצמבר 2014

משמרת לילה

יום רביעי ה3 בדצמבר, שעה 02:00, יושב בקוקפיט משמרת שלי התחילה ב01:30 ונמשכת עד 03:00 ממש לא נורא.שמים בהירים, כוכבים מלא האופק, יפה לראות את משחק הזוהר של הכוכבים, ממש כמו בני אדם, זוהרים יותר זוהרים פחות, באים ונעלמים, נוכחים בעוצמה ממש מגוון גדול ושונות בין כל אחד ואחד. ירח כמעט מלא ממערב לספינה שולח ישירות אלי, על המים, קרן מנצנצת בצבע כסף על המים ונראה כאילו מושכת, בעזרת הקרן, את הספינה פרושת המפרשים אליה, ממש תמונה הוליוודית.
עכשיו פעם ראשונה שממש בא לי לכתוב ולכן יש את הקפיצה מיום שבת להיום, הרבה דברים מתרגשים ועל רובם אני רוצה לספר אבל החשש להגזים ולמלא יותר מדי דפים, ואולי החשש מלהיות יותר מדי טרחן בשטויות, שלי נראות כמענינות, מדי פעם עוצרים אותי מלכתוב.
יושב לי לבד עם המחשבות שלי ומנסה להבין את פיצול האישיות של התחושות המסתובבת אצלי.
אני כאן עם צעצוע ומשחקי הגברים שלי נהנה, חש התעלות הרוח הפנימית שלי מהרוחות הפיזיות המנשבות פשוט נמצא בספירות אחרות במקביל, געגועים חזקים צובטים את הלב, געגועים לאהובי, לאישתי אהובתי רותי שבחיי היום יום( כשאני לא במשחקים השטותיים שלי) ממלאת את חיי, לילדים שלי מאיה, שלי, תמיר שאני אוהב אהבת אב מלאה, ללין ובר שלמדתי לאהוב אותם בשל עצמם ולא רק בשל היותם הילדים דל רותי. וכמובן לנכדים שלי לירן נועם ויובל( בצורה אוביאקטיבית אני יכול לספר לכם שהם הכי חמודים בעולם) המביאים אור שמחה ואושר ללב. ומתגעגע לכל אהובי ואוהבי הרבים שאני קשור איתם.
וכך במחשבות ובתחושות מעורבות עוברת לה עוד משמרת לילה אני הולך עכשיו להעיר את מתי הוא במשמרת מ03:00 עד 04:30.
הירח זורח במקביל לשקיעת השמש

הירח במלוא תפארתו

מתקנים את מיתר החלוץ

אני, מריו מתקין פריוונטר למנור

מיתר החלוץ נקרע מהיפשוף בWHISKERPOLE כנראה שאנחנו לא מחברים נכון
כל מי שיכוללעזור ולייעץ מוזמן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה