יום חמישי, 27 בנובמבר 2014

מפליגים

אירועים שונים מגוונים ומוסיפים לשיגרת החיים בהפלגה, ראינו לויתן למספר שניות, הראה לנו את הגב חלק מהזנב וצלל לבלי שוב. להקת דולפינים הופיעה מרחוק התקרבה לספינה בזינוקים מרהיבים, היו כמה עשרות דולפינים בלהקה, ונתנה הצגה של כעשרים דקות. כמעט בכל הפלגה יוצא לי לראות דולפינים, לפעמים בודדים לרוב להקות וכל פעם אני מתרגש ומתלהב מחדש, יש משהו בחיה הזאת שמנגן על מיתרי הנפש ויוצר תחושות חמות כלפיה.
הספקנו להשיג כמה מהספינות שיצאו יום לפנינו מהאיים( לא חוכמה גדולה הן קטנות מאיתנו, אבל יצר התחרות בא על סיפוקו) היתה קריאת MAY DAY אחת ואחרי כמה שעות התברר שפשוט משהו הפעיל את הEPRIB, שזה מכשיר המשדר אותות מצוקה, כך שפרט למהומה הכל בסדר.
כשנישמעת קריאת MAY DAY, שזאת קריאת מצוקה של ספינה העומדת בפני טביעה, אני בודק במפה לראות מה המרחק שלנו מהספינה  במצוקה תוך כדי בדיקה רצות לי בראש מחשבות על המצב הקשה הזה שבו אנשים נמצאים כשהם צריכים לנטוש ספינה בלב ים ושימחה מהולה עם תקוה שלי זה לא קורה. במקביל כולנו ערים לכך שזה יכול לקרות לכל אחד ואני רואה כיצד כל אחד מאנשי הצוות יושב וחושב עם עצמו על המיקרה.
מתקינים את הWHISKER POLE החדש


במשמרת לילה לובשים חגורת הצלה ונקשרים לקו החיים שבקוקפיט 

אמנם השיא בהפלגה היה 11.2 קשרים אבל גם 10.1 מכובד


ומכינים אוכל 

תגובה 1:

  1. מריו יש תמונות של הדולפינים? תמשיכו לעשות חיים.

    השבמחק