יום ראשון, 8 בנובמבר 2015

חזרה בספינה

חזרתי לספינה אחרי ארבעה וחצי חודשים. מספר ימים לפני הטיסה ההתרגשות מתחילה להתעורר, התעסקות אחרונה בפרטים, בתכנון ההפלגה ובהכנות לתיקונים שהספינה דורשת, מגבירים את ההתרגשות לקראת המפגש עם גולדינה II. שיא ההתרגשות כשהגעתי לספינה כיף כיף כיף.
המטלה הראשונה לפני שיוצאים להפלגה היא טיפול בתקלות ותיקון מה שנשבר, תקלות יש בכל הפלגה וחלק נכבד מחיי היאכטונרים בספינות מפרש הוא טיפול בתקלות ותיקוני הספינה.להמחשה התקלות שארעו בהפלגה האחרונה מפלורידה לפנמה היו.
Whiskerpol, המוט התומך במפרש הקידמי, נתקע בתושבת שלו ולא הצלחנו לשחרר היה צריך להוציא את  הניתים שמחזיקים אותו לנקות את המנגנון מבפנים ולהתקין מחדש.
הריצרץ בחלון הניילון השקוף נקרע ואי אפשר היה לסגור את החלון, פירקנו את כל המנגנון הבאנו לארץ את הרצוע שהריצרץ מתחבר אליה וכאן החלפנו את הריצרץ. באזור שהספינה עוגנת כיום אין מכונה שיכולה לתפור ריצרץ כזה.
בנוסף היה לנו, נזילת מים מפתח כניסת המים לספינה, מנגנון האבטחה של מיכלי הגז נתקע ונשארנו בלי גז בכריים ואחרון אחרון חביב, תקלה שעליה אנחנו עדיין עובדים ואכתוב עליה בנפרד, נשברה חוליה עליונה של מסילת המפרש הראשי וחלק עליון של המפרש נקרע.
אז כמו שקוראים הרבה תקלות כאבי ראש והתעסקויות אבל אנחנו אוהבים את זה ומתמודדים בכיף גם אם מדי פעם מקטרים ומסננים קללה עסיסית.
הספינה נמצאת במרינה שבאי בשם  BASTIMENTO, אי יפיפה עשיר צמחיה ומראות נוף מדהימים.
איונים מול החוף

חוף הים הקריבי

קבוצת בתים בדרך למרינה

ערב במרינה

מבט למפרץ

החוף הקריבי

חוף קריבי

חוף קריבי

צפיפות דיור מקומית

השכנה  דיאן שאימצה את מיכאל יושבת בקפה מסעדה בחוף

דייגים

עוד חוף יש הרבה כאלה

אי נוסף מול החוף

הצפרדעה האדומה

RED FROG

השכנה דיאן, הכלבה קיטי, והספינה.

המרינה במזג אויר טיפוסי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה