יום ראשון, 21 בדצמבר 2014

הגענו לרפובליקה

יום ראשון 21 בדצמבר שעה 20:30 נקשרנו למרינה ZARPAR שב BOCA CHICCA ברפובליקה הדומיניקנית. הכניסה לאיזור המרינה היא דרך תעלה מסומנת היטב, הבעיה היא שבאיזור יש עוד הרבה בויות וניצנוצים של ירוק ואדום וקצת קשה לזהות את הסימון שאנחנו חיפשנו. אחרי התעלה יש אזור גדול של מים רדודים ואני צריך לנווט בתוכו אך ורק לפי המפה, בשלב מסוים המעבר היה בצמוד לספינה  הקשורה לרציף כך שעברתי כחצי מטר ממנה.
קראנו בקשר למרינה כדי לקבל הנחיות להיכן להגיע אבל לא ענו לנו, מאוחר יותר התברר שבמרינה יש רק מכשיר קשר אחד והוא במשרד ואת המשרד נועלים בערב כך שעובדים במשמרת לילה אין להם קשר, לבסוף ראינו אור מאותת הפלגנו לכיוונו ונקשרנו, איזה תחושה נעימה, לאחר ימים בים, לדרוך על קרקע מוצקה ולהפסיק להתנדנד.
ההפלגה עד לרפובליקה הייתה ללא אירועים מיוחדים, לא הצלחנו לדוג, היו רוחות טובות, היו זמנים ללא רוחות, עבר מעלינוSQUALL  ( זה ענן גדול עמוס בגשם, לפני שהוא מגיע הרוחות מתחזקות מאוד, במקרה שלנו הגיע ל35 קשרים, ואז הענן מכסה את השמים מעל הספינה ושופך חביות של מים. כל התהליך נמשך בין 20 ל 50 דקות) הרוחות החזקות והגלים טלטלו את הספינה הסיטו אותה חזק מהמסלול עד כדי שההיגוי האוטומטי שחרר את ההגה היינו חייבים לקחת ההגה לידיים ליישר מחדש את הספינה והכל כשגשם זלעפות יורד עלינו, כמובן שזה קורה באמצע הלילה. והיה יום מעונן עם רוחות טובות לא חם לא קר הפלגה שקטה ונעימה. בקיצור הפלגה קצרה עם גיוונים רבים.
המרינה 

המרינה

מסעדה של דייגים מקומיים

המלצרית

מוכר קנה סוכר
פסל לקנה הסוכר
מזוית אחרת
ציור קיר בקיוסק שבפרק

סיימתי לנקות את קרקעית הספינה מברנקס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה