יום רביעי, 24 בדצמבר 2014

מפליגים מהרפובליקה

יום רביעי 24 בדצמבר, HAPPY CHRISTMAS, בשעה 10:00 חזרנו להפליג. רצינו לצאת באור ראשון אבל כאן חייבים לצאת מיד עם גמר הפרוצדורות הבירוקרטיות והם מתחילים לעבוד רק ב08:00. מכיוון שזה הקריביים אז שעת ההתחלה הייתה 09:30. החתימו הדרכונים נתנו את מסמך השחרור ויצאנו לדרך. בשל חוסר תשומת לב שלי בהתנתקות מהמזח הדינגי, התלוי מירכתי הספינה, התנגש עם עמוד פלסטיק. לא משהו רציני אבל גרם לי לתחושת נאחס למספר שעות( זה תמיד משגע אותי, למרות שאני יודע שזה כלום ואני ער לכך שטעויות קורות, כשזה קורה לי זה יושב עלי למשך זמן).
עוזבים את הרפובליקה הדומיניקנית ומנסים לסכם מה ראינו וממה התרשמנו. האנשים סופר סופר נחמדים מסבירי פנים ונכונים לעזור, הרבה עוני עזובה ולכלוך ברחובות, בעיר התיירות BOCA CHICA הרבה נערות יפות מציעות את עצמן לכל גבר לבן שעובר ומאתר טבע LOS TRES OJOS קטן ומהמם הנמצא ליד הבירה SNATOS DOMINGO צילמנו הרבה אבל כרגיל התמונות לא מצליחות להעביר את עומק החוויה ועוצמת התחושה מול היופי הזה.
חלק מהמראה המתגלה בכניסה

צב קטן שוחה במשחק של האור וצל

זוית נוספת

אותה בריכה מצולמת מצד אחר

לא זוכר אם זאת הבריכה הראשונה השניה או השלישית

נסיון לתת פרספקטיבה לעומק

עו נסיון הפעם עם אנשים ברקע אם מסתכלים טוב ניתןלראות אדם בחולצה  כחולה בשני שליש התמונה

מעבורת ידנית בבריכה השניה

החברה על רקע הבריכה הרביעית הבריכה הניסתרת

הרביעית

מדריך מקומי תפס יוזמה ומסביר למבקרים 

חוזרים מהניסתרת

הכנסיה הראשית של סנטוס דומינגו

מראה רחב יותר כניסה לכנסיה

אמנות ציור מקומית לתיירים

סתם רחוב

עוד ציורים

הרבה צבעים

חזקים ועליזים

רואים שאהבתי

את הקיטשיות שבעושר הצבעים

שלישיית רחוב לפיד המסעדה

מנגנים מוזיקה מקומית

ועוד רחוב 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה