יום שבת, 20 בדצמבר 2014

מפליגים לרפובליקה הדומיניקנית

יום שבת ה20 בדצמבר, יומיים מאז שעזבנו את מרטיניק, אנחנו בהפלגה רצופה מרטיניק לרפובליקה הדומיניקנית הפלגה של שלושה ארבעה ימים רצופים. המתח וההתרגשות שהפיינו את החציה נעלמו וכולנו מפליגים כמו יאכטונרים ותיקים היוצאים לעוד הפלגה מני רבות. מהר מאד נכנסו חזרה לשגרת היום, הגוף כבר רגיל והנפש יודעת למה לצפות.
תחזית מזג האוויר חזתה רוחות חלשות ביממה הראשונה והתחזקות הרוחות החל מהיום השני ( יום שישי ה19 בחודש) וכך ביום הראשון היו לנו רוחות חלשות עד חלשות מאד, הרמנו ג׳ניקר, לא עזר, שינינו מערך המפרשים, לא עזר, רוח במהירויות של 3-7 קשרים גלים שמגיעים מצפון ומטלטלים הספינה ואנחנו מתקדמים בקצב של 3-5 קשרים. כאשר הרוח ירדה לשני קשרים הפעלתי מנוע ובמשך שעתיים הפלגנו על מנוע במהירות של 7.5 קשרים.
ושוב יש קצת רוח מרימים ג׳ניקר, לא עוזר הרבה והניגון חוזר על עצמו. כך עד אתמול, יום שישי, בצהרים הרוח החלה לצבור תאוצה ומאז אנחנו מפליגים בקצב של 7.5-9.5 קשרים ממש הפלגת כיף.
הירח מתחיל מחזור חדש ואנחנו מפליגים בלילות חשוכים, שמים בהירים מלאים בכוכבים, הים הקריבי המלא מאופק לאופק ואנחנו בספינה הקטנה משייטים חותכים את המים נהנים מהרוח הקרירה הנושבת כשבעצם אנחנו הפסיק של הפסיק של הפסיק( וכך עד אינסוף) של היקום הנפלא הזה וכמה שפר חלקנו שאנחנו יכולים להנות ולנצל את היופי והעוצמה הזאת. וכמה שקט ביטחון ורוגע אנחנו סופגים מהידיעה שבצד השני של כדור הארץ יש לנו בית עם משפחה ובנות זוג אהובות ואוהבות המצפות לשובנו.
אבי מכין תבית מלאכת אומן

הג'ניקר תוקן ותופס רוח

צוק שומר על עמדת הדייג

רוח 5.5 קשר הספינה מפליגה 4 קשרים

ספינת פיראטים קריביים

עושים כביסה

ינקלה נח

גילינו נוסע סמוי

יפיפה

קיבלנו אומץ והתקרבנו לפיראטים

תגובה 1:

  1. יופי של פוסט מכניס אותי לאווירה לעשייה ולשיגרה של הצוות בכלל והסקיפר הפרטי שלי בפרט. תודה

    השבמחק